مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-26اقتصادي

بودجه 98 هزار میلیاردی شهرداری و دهیاری های کشور


معاون وزیر کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را بزرگترین دستگاه اجرایی با بودجه 98 هزار میلیارد تومانی دانست و عنوان کرد: در سطح کشور 1400 شهرداری و 92 هزار دهیاری داریم که دارای یک جامعه هدف 80 میلیونی هستند.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را بزرگترین دستگاه اجرایی با بودجه 98 هزار میلیارد تومانی دانست و عنوان کرد: در سطح کشور 1400 شهرداری و 92 هزار دهیاری داریم که دارای یک جامعه هدف 80 میلیونی هستند.

مهدی جمالی نژاد در جلسه شورای اداری استان گیلان، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی را یکی از معاونت های پرکار وزارت کشور دانست و اظهار کرد: وظایف و ماموریت های این معاونت از چندین وزارتخانه و سازمان بیشتر است.

وی با بیان اینکه معاونت عمرانی وزارت کشور دو حوزه مستقل و وسیع را اداری می کند، افزود: علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی کل کشور اعم از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، وظیفه پیگیری پروژه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را نیز بر عهده داریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، با اشاره به افتتاح 18 هزار پروژه هفته دولت و 30 هزار پروژه دهه فجر کشور طی سال گذشته، عنوان کرد: علاوه بر اجرای این پروژه ها، رصد مشکلات و حل معضلات آنها نیز بر عهده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 98 هزار میلیاردی شهرداری و دهیاری های کشور

بودجه 98 هزار میلیاردی شهرداری و دهیاری های کشور